РОЛЬ КОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ У ПОДОЛАННІ СОЦІАЛЬНОЇ НЕРІВНОСТІ В МІСЬКОМУ ПРОСТОРІ
Ключові слова:
місто, управління містом, розвиток міст, економіка міст, глобалізація, комерційні організаціїАнотація
У статті розглядаються концептуальні підходи та сучасні тенденції в управлінні розвитком сучасного міста. Відображено тенденції розвитку сучасних міст і функціональні зміни, що відбуваються в економічному просторі міста. Аналізуються питання управління містом в умовах глобалізації, а також ролі комерційних організацій.
Посилання
1. Алексеева-Бескина Т. И. Саморазвивающаяся система города и константы переходных процессов урбогенеза // Город в процессах исторических переходов. Теоретические аспекты и социокультурные характеристики. М.: «Наука», 2001.
2. Базалук О. А., Владленова И. В. Философские проблемы космологии: Монография. Харьков: НТИ «ХПИ», 2013.
3. Белл Д. Социальные рамки информационного общества. М.: Экономика, 2004. – 308 с.
4. Войцеховыч В. Э. Антропный принцип как философско-математическая проблема: существует ли число человека? // Вестник Тверского государственного университета. Серия «Философия». 2007. – № 3 (31). – С. 23-32.
5. Дридзе Т. М. Экоантропоцентрическая парадигма в социальном знании и управлении // Человек. – 1998. – № 2. – С. 51.
6. Зацепилин Ю. В. Город как социум в эпоху всеобщей информатизации. Челябинск: НП «Институт развития города», 2006.
7. Кайсарова В. П. Городское управление. – СПб., 2003.
8. Митчелл У. Я. Человек, город, сети. – М.: Strelka Press, 2012. – 328 с.
9. Никитин В., Чудновский Ю. Основание иного. – К.: Оптима, 2011. – 176 с.
10. Паламарчук M. Город как социокультурный феномен: Дис. ...канд. филос. наук. Мурманск, 2009. – 134 с.
11. Трубина Е. Г. Город в теории: опыт осмысления пространства. М.: Новое литературное обозрение, 2011. – 520 с.
12. Флорида Р. Креативный класс: люди, которые меняют будущее. М.: Издательский дом «Классика-ХХ1», 2007.
2. Базалук О. А., Владленова И. В. Философские проблемы космологии: Монография. Харьков: НТИ «ХПИ», 2013.
3. Белл Д. Социальные рамки информационного общества. М.: Экономика, 2004. – 308 с.
4. Войцеховыч В. Э. Антропный принцип как философско-математическая проблема: существует ли число человека? // Вестник Тверского государственного университета. Серия «Философия». 2007. – № 3 (31). – С. 23-32.
5. Дридзе Т. М. Экоантропоцентрическая парадигма в социальном знании и управлении // Человек. – 1998. – № 2. – С. 51.
6. Зацепилин Ю. В. Город как социум в эпоху всеобщей информатизации. Челябинск: НП «Институт развития города», 2006.
7. Кайсарова В. П. Городское управление. – СПб., 2003.
8. Митчелл У. Я. Человек, город, сети. – М.: Strelka Press, 2012. – 328 с.
9. Никитин В., Чудновский Ю. Основание иного. – К.: Оптима, 2011. – 176 с.
10. Паламарчук M. Город как социокультурный феномен: Дис. ...канд. филос. наук. Мурманск, 2009. – 134 с.
11. Трубина Е. Г. Город в теории: опыт осмысления пространства. М.: Новое литературное обозрение, 2011. – 520 с.
12. Флорида Р. Креативный класс: люди, которые меняют будущее. М.: Издательский дом «Классика-ХХ1», 2007.
##submission.downloads##
-
PDF (Русский)
Завантажень: 2
Переглядів анотації: 4
Опубліковано
2016-02-29
Як цитувати
[1]
З. М. Магрупова і В. В. Кубко, «РОЛЬ КОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ У ПОДОЛАННІ СОЦІАЛЬНОЇ НЕРІВНОСТІ В МІСЬКОМУ ПРОСТОРІ», СучТехнБудів, вип. 19, вип. 2, с. 106–110, Лют 2016.
Номер
Розділ
МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО ТА АРХІТЕКТУРА
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Zulfyya Mahrupova, Vladislav Сubko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.