РОЛЬ КОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ У ПОДОЛАННІ СОЦІАЛЬНОЇ НЕРІВНОСТІ В МІСЬКОМУ ПРОСТОРІ

Автор(и)

  • З. М. Магрупова Череповецький державний університет
  • В. В. Кубко Череповецький державний університет

Ключові слова:

місто, управління містом, розвиток міст, економіка міст, глобалізація, комерційні організації

Анотація

У статті розглядаються концептуальні підходи та сучасні тенденції в управлінні розвитком сучасного міста. Відображено тенденції розвитку сучасних міст і функціональні зміни, що відбуваються в економічному просторі міста. Аналізуються питання управління містом в умовах глобалізації, а також ролі комерційних організацій.

Біографії авторів

З. М. Магрупова, Череповецький державний університет

д.е.н., професор

В. В. Кубко, Череповецький державний університет

к.с.н., старший викладач

Посилання

1. Алексеева-Бескина Т. И. Саморазвивающаяся система города и константы переходных процессов урбогенеза // Город в процессах исторических переходов. Теоретические аспекты и социокультурные характеристики. М.: «Наука», 2001.
2. Базалук О. А., Владленова И. В. Философские проблемы космологии: Монография. Харьков: НТИ «ХПИ», 2013.
3. Белл Д. Социальные рамки информационного общества. М.: Экономика, 2004. – 308 с.
4. Войцеховыч В. Э. Антропный принцип как философско-математическая проблема: существует ли число человека? // Вестник Тверского государственного университета. Серия «Философия». 2007. – № 3 (31). – С. 23-32.
5. Дридзе Т. М. Экоантропоцентрическая парадигма в социальном знании и управлении // Человек. – 1998. – № 2. – С. 51.
6. Зацепилин Ю. В. Город как социум в эпоху всеобщей информатизации. Челябинск: НП «Институт развития города», 2006.
7. Кайсарова В. П. Городское управление. – СПб., 2003.
8. Митчелл У. Я. Человек, город, сети. – М.: Strelka Press, 2012. – 328 с.
9. Никитин В., Чудновский Ю. Основание иного. – К.: Оптима, 2011. – 176 с.
10. Паламарчук M. Город как социокультурный феномен: Дис. ...канд. филос. наук. Мурманск, 2009. – 134 с.
11. Трубина Е. Г. Город в теории: опыт осмысления пространства. М.: Новое литературное обозрение, 2011. – 520 с.
12. Флорида Р. Креативный класс: люди, которые меняют будущее. М.: Издательский дом «Классика-ХХ1», 2007.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 4

Опубліковано

2016-02-29

Як цитувати

[1]
З. М. Магрупова і В. В. Кубко, «РОЛЬ КОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ У ПОДОЛАННІ СОЦІАЛЬНОЇ НЕРІВНОСТІ В МІСЬКОМУ ПРОСТОРІ», СучТехнБудів, вип. 19, вип. 2, с. 106–110, Лют 2016.

Номер

Розділ

МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО ТА АРХІТЕКТУРА

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.