ІННОВАЦІЙНІ СТРАТЕГІЇ В ГАЛУЗІ ПЕРВИННОЇ НЕРУХОМОСТІ УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.31649/2311-1429-2024-1-177-182Ключові слова:
Будівельна компанія, концепція сталого будівництва, зелене будівництво, маркетинг, бренд, екологія, прозорість, особистість, першобудоваАнотація
У даній роботі розглянуто важливість довгострокового планування бізнес-моделі для менеджменту великих будівельних компаній на прикладі можливостей розвитку та інновацій у будівельному секторі. Особлива увага приділяється переходу будівельних компаній до концепції сталого будівництва та підвищення медійної прозорості комунікацій.
Розглянуто важливість та переваги переходу будівельних компаній до концепції зеленого будівництва. Сучасний світ вимагає від підприємств не лише досягнення фінансових показників, а й урахування екологічних, соціальних та етичних вимог. Перехід до сталого будівництва дозволяє підприємствам зменшити негативний вплив на довкілля, ефективніше використовувати ресурси та підвищити конкурентоспроможність на міжнародному ринку. Також наведено приклади державних програм, які можуть допомогти розвитку зеленої концепції.
Досліджено європейський досвід екоактивності та його вплив на глобальному рівні. Європейські країни відіграють ключову роль у розвитку зеленого будівництва та енергоефективних технологій. Легіслятивні норми Європейського Союзу сприяють стимулюванню інновацій у будівельній сфері, спрямованих на зменшення вуглецевого сліду та підвищення енергоефективності будівель.
Розглянуто сучасні маркетингові стратегії, які акцентують увагу на важливості особистої медійної присутності керівників компаній та їхньої здатності сприяти просуванню ідеї сталого будівництва. У цифрову епоху, коли споживачі все більше звертають увагу на особистість та цінності бренду, важливо, щоб керівники підприємств могли бути ближчими до своїх клієнтів та мати можливість показувати робочі процеси в регулярному форматі. Це не лише зміцнює довіру, а й створює платформу для взаємодії та зворотного зв'язку з аудиторією.
В підсумку висувається гіпотеза, що впровадження стратегії трансляції етапів будівельних процесів та життя компанії у вигляді блогу може сприяти підвищенню рівня прозорості та довіри до бренду, особливо враховуючи поєднання з організацією будівництва за концепцією зеленого будівництва, яка досі має недостатній розголос у медіа. Цей підхід дозволяє потенційним покупцям не лише переглядати етапи будівництва в реальному часі, а й зрозуміти принципи і цінності, якими керується компанія. Блог стає платформою для освіти споживачів та взаємодії з ними, що сприяє підвищенню інформованості та зниженню рівня невизначеності в процесі прийняття рішення про співпрацю з будівельною компанією.
Посилання
https://minfin.com.ua/ua/realty/articles/piat-sposobiv-kupyty-kvartyru-v-novobudovi/
Endi Sernovits. Sarafannyy marketynh. Yak rozumni kompaniyi zmushuyutʹ pro sebe hovoryty. 2023
Ayodedzhi E. Oke, Klinton O. Aygbavboa. Upravlinnya stiykym znachennyam dlya budivelʹnykh proektiv. 2017
Natasha Kortni-Smit. Bloh na milʹyon dolariv. 2016
##submission.downloads##
-
pdf
Завантажень: 0
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.