ВПЛИВ ГЕОМЕТРИЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ КОНФІГУРАЦІЇ ВУЛИЧНО-ДОРОЖНЬОЇ МЕРЕЖІ НА ЇЇ ФУНКЦІОНУВАННЯ
Ключові слова:
конфігурація вулично-дорожньої, геометричні особливості вулично-дорожньої мережі, структурні елементи вулично-дорожньої мережіАнотація
В даній статті наведений аналіз конфігурації вулично-дорожньої мережі міста. Розглянуто геометричні особливості вулично-дорожньої мереж та їх вплив на утворення проблемних ділянок. Запропоновано оптимальні геометричні параметри дорожньої мережі.
Посилання
1. Санько Я. В Дослідження впливу параметрів транспортних потоків на довжину ділянки вулично-дорожньої / Санько Я. В., Ройко Ю. Я. // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. – 2012. - № 1. – С. 105 – 109.
2. Лобанов Е. М. Транспортная планировка городов: [Учебник для студентов вузов] / Лобанов Е.М. – М.: Траспорт, 1990. – 240с.
3. Гусев В. А. Влияние радіуса кривой в плане на плотность при заторе легкових автомобилей // Научное обозрение. Технические науки. – 2015. – № 1. – С. 145-146.
4. Тархов С. А. Эволюционная морфология транспортных сетей / С.А. Тархов –Москва: Институт географии АН СССР, 1989. –221 с.
5. Рунэ Эльвик Справочник по безопасности дорожного движения / Рунэ Эльвик, Аннэ Боргер Мюсен, Трулс Ваа; Пер. с норв. Под редакцией проф. В.В. Сильянова. - М.: МАДИ, 2001. - 754с.
6. Свод правил по проектированию геометрических элементов автомобильных дорог и транспортных пересечений: Часть 2: Свод правил по проектированию геометрических элементов транспортных пересечений автомобильных дорог / Федеральное дорожное агентство (РОСАВТОДОР). – Москва, 2013.
7. Ройко Ю. Я. Щодо визначення оптимальної довжини ділянки вулично-дорожньої мережі міста // Транспортные технологии. – 2012. - № 5. – С. 43-44.
8. Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень: ДБН 360-92** - [Чинний від 17.04.1992]. – К.: Державні будівельні норми, 2011. – 142 с.
2. Лобанов Е. М. Транспортная планировка городов: [Учебник для студентов вузов] / Лобанов Е.М. – М.: Траспорт, 1990. – 240с.
3. Гусев В. А. Влияние радіуса кривой в плане на плотность при заторе легкових автомобилей // Научное обозрение. Технические науки. – 2015. – № 1. – С. 145-146.
4. Тархов С. А. Эволюционная морфология транспортных сетей / С.А. Тархов –Москва: Институт географии АН СССР, 1989. –221 с.
5. Рунэ Эльвик Справочник по безопасности дорожного движения / Рунэ Эльвик, Аннэ Боргер Мюсен, Трулс Ваа; Пер. с норв. Под редакцией проф. В.В. Сильянова. - М.: МАДИ, 2001. - 754с.
6. Свод правил по проектированию геометрических элементов автомобильных дорог и транспортных пересечений: Часть 2: Свод правил по проектированию геометрических элементов транспортных пересечений автомобильных дорог / Федеральное дорожное агентство (РОСАВТОДОР). – Москва, 2013.
7. Ройко Ю. Я. Щодо визначення оптимальної довжини ділянки вулично-дорожньої мережі міста // Транспортные технологии. – 2012. - № 5. – С. 43-44.
8. Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень: ДБН 360-92** - [Чинний від 17.04.1992]. – К.: Державні будівельні норми, 2011. – 142 с.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 7
Переглядів анотації: 5
Опубліковано
2017-03-17
Як цитувати
[1]
В. В. Швець, В. В. Галіброда, і В. В. Сердюк, «ВПЛИВ ГЕОМЕТРИЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ КОНФІГУРАЦІЇ ВУЛИЧНО-ДОРОЖНЬОЇ МЕРЕЖІ НА ЇЇ ФУНКЦІОНУВАННЯ», СучТехнБудів, вип. 21, вип. 2, с. 63–68, Бер 2017.
Номер
Розділ
МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО ТА АРХІТЕКТУРА
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Vitali Shvets, Victoria Halibroda, Basil Serdyuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.