ВПЛИВ ГЕОМЕТРИЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ КОНФІГУРАЦІЇ ВУЛИЧНО-ДОРОЖНЬОЇ МЕРЕЖІ НА ЇЇ ФУНКЦІОНУВАННЯ
Ключові слова:
конфігурація вулично-дорожньої, геометричні особливості вулично-дорожньої мережі, структурні елементи вулично-дорожньої мережіАнотація
В даній статті наведений аналіз конфігурації вулично-дорожньої мережі міста. Розглянуто геометричні особливості вулично-дорожньої мереж та їх вплив на утворення проблемних ділянок. Запропоновано оптимальні геометричні параметри дорожньої мережі.
Посилання
2. Лобанов Е. М. Транспортная планировка городов: [Учебник для студентов вузов] / Лобанов Е.М. – М.: Траспорт, 1990. – 240с.
3. Гусев В. А. Влияние радіуса кривой в плане на плотность при заторе легкових автомобилей // Научное обозрение. Технические науки. – 2015. – № 1. – С. 145-146.
4. Тархов С. А. Эволюционная морфология транспортных сетей / С.А. Тархов –Москва: Институт географии АН СССР, 1989. –221 с.
5. Рунэ Эльвик Справочник по безопасности дорожного движения / Рунэ Эльвик, Аннэ Боргер Мюсен, Трулс Ваа; Пер. с норв. Под редакцией проф. В.В. Сильянова. - М.: МАДИ, 2001. - 754с.
6. Свод правил по проектированию геометрических элементов автомобильных дорог и транспортных пересечений: Часть 2: Свод правил по проектированию геометрических элементов транспортных пересечений автомобильных дорог / Федеральное дорожное агентство (РОСАВТОДОР). – Москва, 2013.
7. Ройко Ю. Я. Щодо визначення оптимальної довжини ділянки вулично-дорожньої мережі міста // Транспортные технологии. – 2012. - № 5. – С. 43-44.
8. Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень: ДБН 360-92** - [Чинний від 17.04.1992]. – К.: Державні будівельні норми, 2011. – 142 с.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 116
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Vitali Shvets, Victoria Halibroda, Basil Serdyuk

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.