ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ НА ОСНОВІ МОДУЛЬНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ
Ключові слова:
Професійне навчання, модульний блок, навчальний елемент, модуль трудових навичок, навчальні станції, слюсарАнотація
На кафедрі теплогазопостачання Вінницького національного технічного університету впроваджується ефективна система професійного навчання з робітничої професії, в основу якої покладені концептуальні підходи та керівні принципи модульної методології Міжнародної організації праці. Важливим компонентом модульної системи є модульний блок. Модульний блок складається з навчальних елементів, які є основними носіями навчальної інформації у модульній системі. Для виявлення рівня знань, умінь та навичок, якими володіє студент з даної професії, готується перелік тестових завдань.
Посилання
2. Власенко А.М. Освіта впродовж життя – шлях до успіху / А. М. Власенко, Н. О. Андрущенко // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. – 2012. – №30.
3. Власенко А. М. Слюсарні роботи: Підручник / А. М. Власенко. – К.: Вища освіта, 2013. – 375 с.
4. Модальна система професійного навчання: концепція, методика, особливості впровадження: Навчально-методичний посібник / В. С. Плохій, А. В. Казановський. – Видавничий центр КТ «Київська нотна фабрика», 2000. – 284 с.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 4
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Anatoliy Vlasenko, N. M. Slobodian
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.