УЗАГАЛЬНЕНА ОЦІНКА ВПЛИВУ КОНСТРУКТИВНИХ ЧИННИКІВ І ЧИННИКІВ ЗОВНІШНЬОЇ ДІЇ НА ВНУТРІШНІ ЗУСИЛЛЯ В ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ОПРАВАХ ТУНЕЛІВ
Ключові слова:
тунель, оправа, чинники, модель, згинальний момент, поперечна і подовжня силаАнотація
У статті приведені результати чисельного експерименту по вивченню впливу розмірів підземної споруди, рівня підземних вод, типу ґрунтових умов, величини розподіленого навантаження від пале-плитного ростверку будівлі на величину екстремальних згинальних моментів, поперечних і подовжніх сил в залізобетонній оправі тунелів кільцевого перерізу, а також статистичні математичні моделі, що характеризують вказані внутрішні зусилля у великому діапазоні зміни дослідних чинників.
Посилання
2. Щекудов Е. В. Реализация современных расчетных методов при совершенствовании конструктивно- технологических решений подземных сооружений транспортного назначения / Е. В. Щекудов // Технологии мира. – 2011. – 10 с.
3. Голубев А. И. Программный комплекс PLAXIS – эффективный инструмент для геотехнических расчетов транспортных сооружений/ А. И. Голубев, А. В. Селецкий // Дороги. Инновации в строительстве. – 2011. – № 9. – С. 58-60.
4. Вознесенский В. А. Статические методы планирования эксперимента в технико-экономических исследованиях / В. А. Вознесенский [2-е изд. испр. и доп.]. – М.: Финансы и статистика, 1981. – 215 с.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 5
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Vasily Karpiuk, Alexander Meneylyuk, Irina Karpiuk, Oleksiy Surdu
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.